Fes el teu segell Ex-libris

Preu inscripció: 38,00

Anna Bustins

 

Ets amant dels llibres, l’art i les tècniques manuals? Vine a aprendre a fer els teus propis segells,
En aquest taller no només aprendràs una tècnica tan rica i versàtil com és el carvat  de segells sinó que ho faràs treballant una de les seves manifestacions més antigues.
Descobriràs els coneixements essencials per fer un segell a través de la creació del teu propi ex-libris, un disseny únic i personal amb el qual podràs marcar tots els llibres de la teva biblioteca personal com s’ha anat fent, des de l’inici de la impremta.

Pots portar el teu disseny d’imatge que personalitzi el teu ex_libris, o bé et podren suggerir nosaltres una proposta creativa.

Un taller en el qual veuràs com volen les hores quan descobreixes aquesta tècnica i no patiu, perquè l’únic requisit que necessites és estar disposada a passar una estona genial entre gúbies, gomes i tintes.”

Seguim!

  • Professora: Anna Bustins @ama.creama – il·lustració i  gravat-
  • Organitza: ArtQuaderna
  • Dates: dissabte 15 d’abril de 2023
  • Horari: de 10:30- 13:30 h
  • Modalitat: presencial
  • Idioma: català / castellà
  • Adreçat: adults
  • Durada: 3 hores
  • Preu per persona: 38€
  • Materials de treball: inclosos els materials bàsics
  • Requisits: no es requereixen coneixements previs.
  • Funcionament: se segueix el treball de forma individual per cada participant.

 

    Vull inscriure'm o demanar més informació

    Vull...

    Consento el tractament de les meves dades. ArtQuaderna (Montserrat Garriga Berenguer) tractarà les vostres dades amb la finalitat de respondre les seves consultes, dubtes o reclamacions. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició. Consulteu la informació completa d'aquest tractament de dades en la nostra Política de Privadesa i Avís Legal

    Esgotat

     

    Més informació sobre les nostres activitats

    Les nostres activitats no tenen matrícula.

    Al final de la descripció de cada curs o taller, trobaràs un formulari on podràs inscriure’t o demanar més informació, o bé fer-nos els comentaris que necessitis sobre l’activitat.
    Una vegada acabat el procediment, rebràs un correu electrònic de confirmació, i ens posarem en contacte amb tu, el més aviat possible.
    La inscripció formal, però, implica haver efectuat el pagament (en efectiu, per transferència o amb targeta de crèdit). Una vegada fet el pagament, només es retornarà l’import abonat en el cas que l’organitzador no porti a terme l’activitat.

    Per a més informació, consulteu les nostres Condicions de compra i reserva.

    Contacte a través de WhatsApp
    Contacte a través de WhatsApp